"Ψάξε για τη γυναίκα μέσα στο φόρεμα. Αν δεν υπάρχει γυναίκα, δεν υπάρχει φόρεμα."
Coco Chanel

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΗ ΜΕΡΑ

Πόσες φορές κάποιος σας έχει κάνει να χαμογελάστε με ένα πολύ απλό και καθημερινό πράγμα, όπως ένα φιλί ή μία αγκαλία, ένα μικρό λουλούδι ή ένα σημειώματακι; Το θέμα είναι πώς μπορείς, μέσα σε όλα τα προβλήματα που έχει ο καθένας μας, να ανακαλύψεις και να δεις  κάτι απλό που μπορεί να σου φτιάξει την μέρα και να κρατήσει το χαμόγελο στα χείλη σου..!


 

Κάθε πρωί που ανοίγω το παράθυρό μου με γεμμίζει με μυρωδίες και χρώμα
Ένα σημειώματακι αφημένο πάνω στο γραφείο από την αδέρφη μου,πρίν πάει στο σχολείο
Το σκυλάκι μου, που κάθε φορά που γυρίζω σπίτι, με περιμένει στην πόρτα κουνώντας την ουρά και κάνοντας μου νάζια
Το άρωμα του μπορεί να ταξιδέψει...μυρίζει χρυσό και μυστήριο
Η τεράστια τσάντα μου με τα κερασάκια, που με κάνει χαρούμενη κάθε φορά που την κοιτάω..Είναι happy και μου θυμίζει το υπέροχο τριήμερο στο Ναύπλιο που την απόκτησα
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ  ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ....ΑΥΤΑ ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ!                                                     ΧΧΧ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας!! <3